hej

Alla inlägg under januari 2012

Av nj ja - 31 januari 2012 15:02

  Hellu!

Har ätit och ska snart gå ut med hunden.

Vi har lämnat in min dator nu och dom ska försöka få bort viruset.

Vet bara inte när den kommer hem igen (Asså datan)

Har börjat längta dyng mycket till vi börjar i sjuan!  

Vet inte varför bara längtar helt enkelt.

Vet inte vad jag ska göra idag.

Vill bara be er om en liten sak:

Kommentera mera.

Det är så kul att få snälla kommentarer.

Tack för att ni är så fina.

Kramisar  

Mirre!

Av nj ja - 30 januari 2012 18:54

Hellu!

Måndag idag ,härligt -_-

Längtar ihjäl mig till sommaren.

Saknar mina kompisar redan.

Fast vi kommer att ses imorgon  

Nån mer än jag som längtar till sommaren?

Imorgon så händer inget speciellt.

Vi har inte lämnat in min dator än.

Vet inte när vi ska lämna in min dator.

Bjuder på en sommar bild  

    

Det är jag när jag var liten  

Herrå! 


Av nj ja - 30 januari 2012 15:19

Hej!

Hur mår ni?

Jag mår bra.

Har varit en vanlig tråkig dag i skolan.

Wilma är i sälen så det blir ingen träning idag 

För pappa kan inte köra för han är sjuk och mamma jobbar.

Får väll ge mig ut och springa lite.

Jag längtar till sommaren speciellt till att börja i sjuan!

Det ska bli så kul att börja på en annan skola (fast jag är ju samma klass)

HejDå! 

Av nj ja - 29 januari 2012 20:41

Hellu!

Skola imorron :(

Läxor och sånt orkar inte!!!

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg kom ihåg att du kan få fler läsare då  

Skriv bara en kommentar att du är med. 

Jag vill köpa kläder nu!

Vet inte varför har bara lust.

Brorsan var här förrut =)

Jag har ju varit med Elin

Vi tog en massa kort kanske lägger upp dom lite senare

HejDå!

Av nj ja - 29 januari 2012 08:28

  Hej!

Igår var jag med Elin jag tror att vi ska va idag oxå

Igår så köpte jag en kokosnöt =)

Mjölken var jätte äcklig.

Bjuder på en bild på mig och min kokosnöt:

  

HejDå!

Av nj ja - 28 januari 2012 12:11

Hej!

Discot igår ägde.

Martina fick flumm på slutet 

Jag har bakat chokladbollar nyligen.

Jag ska snart gå till Elin.

Jag har fått virus i min dator så vi ska lämna in den  

Så jag kommer inte kunna blogga så mycket.

HejDå!  

Av nj ja - 27 januari 2012 07:24

Hej!

Jag slänger in ett snabbt inlägg nu.

Jag vet inte om jag hinner blogga sen.

Vi får se.

Jag ska dra till skolan snart   

Vi ska ställa iordning för discot på skoltid oxå   

Sen så drar jag till Elin och kollar på film sen blire disco!

HejDå!

 

Av nj ja - 26 januari 2012 16:37

Hej!

Ska dra på friidrotts träning om en halv timme.

Ska bli kul.

Undra vad vi ska göra?

Imorgon så ska jag va med Elin hemma hos henne.

Vi ska kolla på "Jag saknar dig"   

Sen så drar vi till skolan för att ställa iordning i matsalen inför discot.

Så jag vet inte om jag hinner blogga men jag ska försöka kasta in ett inlägg på morgonen =)

HejDå

Kramisar

Mirre!

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards