hej

Alla inlägg under oktober 2013

Av nj ja - 30 oktober 2013 15:22

Tillbringade gårdagen med dom bästa <3

Det var jag, Elvira, Ellen, Lisa, Martina, Elin och Samra :)

Vi åt pizza, köpte godis, tog kort, var ute och flummade runt

Lisa och Samra hade typ hyrt en lägenhet så tillbringade mesta tiden där :)

Sen sov jag, Lisa, Samra och Ellen där och typ klockan 11 imorse så åkte Samra hem till Nyköping igen :(

Klockan fem ska jag på en musikal med skull :)

Men uppdaterar sen :*


                   

Åh var så kul att träffa min saknade Samra <3

Av nj ja - 29 oktober 2013 09:50

Bilderna som Wilma och jag tog igår


                       

Av nj ja - 29 oktober 2013 08:52

Jag är så sjukt uppspelt!
Ska träffa Samra idag och kunde inte vara lyckligare! :D
Har ju inte träffat henne på över ett år för sist hon var här blev jag magsjuk...
Men nu är jag frisk och dyng gla :D
Ska duscha nu men uppdaterar mer sen och jag lovar jag ska lägga ut bilderna som Wilma och jag tog!

Av nj ja - 28 oktober 2013 11:43

Åh vet inte varför men har fått värsta shopping lusten

Har ju inte varit och shoppat på dyng länge :(

Haha nån som har lust att hänga med till marieberg nån dag? ;)


         Men åh ge mig :(


Av nj ja - 28 oktober 2013 09:19

I lördags så var det nån grej på skull
Det kom typ en ungdomsgrupp från Örebro och vi gjorde en massa skoj :)
Vi åt pizza gjorde några dramaövningar, lagade tacos och sånt :)

Av nj ja - 28 oktober 2013 09:16

Heej :)
Åh har äntligen fått lov :D
Igår låg jag i sängen hela dagen och hade teen wolf marathon ^^
Dock sämsta slutet på en serie jag nånsin sett...
Men idag ska jag va med Wilma och vi ska nog fota :)
Sen ska vi träna. Kommer nog gå bra för har fått ett slags skydd för min brosk så det inte gör så ont :)
Men uppdaterar mer sen :*

Av nj ja - 25 oktober 2013 18:23

Hej :)
Är så sjukt lycklig för det är lov!
Sitter just nu i soffan och käkar choklad...
Men jag träna faktiskt förrut :D
Hade ju tänkt slinga håret idag men såklart har mamma inte köpt nåt...
Gör det på lovet i stället :)

Av nj ja - 21 oktober 2013 16:10

Skolan var ju inte den bästa idag..
Har haft huvudvärk hela dagen så har varit lite upponer :/
Skulle vilja plugga men har för ont så gör det imorgon
Ska sova lite nu :)

Gjorde pizza på hemkunskapen idag :)
Dyng goit

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards