hej

Alla inlägg under november 2013

Av nj ja - 27 november 2013 12:07

Heeej :)
Är hemma idag igen...
Haha men mår bättre idag så blir förmodligen skola imorrn :)
Har inte så mycket att säga...
Men ligger just nu i soffan och kollar på tv

Hihi skräll

Av nj ja - 26 november 2013 11:17

Sjuk igen!
Va är det här?
Jag var nyss sjuk och denna gång är det värre!
Känns på riktigt som jag ska dö :(
Och jag vill ha choklad!
Så om nån är gullig kan den ju fixa det till mig :*

Haha rasism i mitt kök

 

Av nj ja - 23 november 2013 19:16

Av nj ja - 23 november 2013 18:35

Heej :)

Så har gjort en vlogg nu och den är uppladdad på youtube :)

Blev inte så bra kvalite för min kamera vägrade att fokusera :/

Men aja gå gärna in och kolla sök bara på miranda soderlund eller nåt :)


 

Av nj ja - 23 november 2013 10:14

Hej igen :)

Har börjat fundera på om jag ska börja med vloggar

Har ju inget annat för mig om dagarna lixom

Men vi får se :)


 

Ett år gammal bild


Av nj ja - 23 november 2013 10:04

Heej :)

Var trivsel i torsdags och det var som vanligt dyng skoj :)

9A vann klasskampen och nästa år kommer ju helt klart 9B vinna ;)

Efter klasskampen var det uppträdande och jag dör

Det är helt sjukt att det finns så många på vår skola som kan sjunga så fantastiskt bra!

Och discot var dyng bra alla sjöng med och hoppade och åh det var så kul!

Fick dock ont i fötterna och jag hade ingen röst 


 

Från discot 

  

Finaste Martina och jag <3

Av nj ja - 20 november 2013 18:24

Hej! igen...

Ville bara berätta att imorrn är det trivsel för er som inte vet :)

Det är typ en ''fest'' på våran skola 

Aja men imorrn ska jag och massa tjejer dra till Elin efter skolan och göra oss iordning :)

Så kommer förmodligen ut bilder


Men först är det niornas kamp.

Och eftersom jag är med i idrottsrådet så måste jag typ hjälpa till

Sen är det middag och senare är det uppträdande

Och sist är det ''disco'' :)

Aja ska bli kul iallafall


 

Av nj ja - 20 november 2013 18:21

Hiii :)

Var med elin en stund efter skolan

Vi slog in julklappar och prata lite allmänt ^^

Har inte så mycket att säga hehe

Men igår var jag på skull och kör och som vanligt var det skoj 


Haha ja orkar inte vad mitt liv är tråkigt just nu


 

Fin bild på mig och Elin 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards