hej

Alla inlägg under mars 2012

Av nj ja - 17 mars 2012 14:07

Hellu!

Vill att sommaren ska komma nu!

För just nu är det mulet och regnigt ute!

Bjuder på några sommarbilder =)

           

Av nj ja - 17 mars 2012 10:41

Hej!

Fan va gött med lördag! Ska inte göra nåt på hela dan.

Bara ligga hemma och slappa!

Vad ska ni göra?

Vill ni få fler läsare så kan jag länka er. Ni behöver bara skriva en kommentar till den här bloggen så länkar jag er.

Men ni måste oxå skriva vrf just  du ska bli länkad!

Herrå!

 

Av nj ja - 16 mars 2012 19:12

Skärp: Kappahl

 

Solglasögon: Lindex

 

Linne: Gina Tricot

   

  Linne: Gina Tricot



Har varit en toppendag på marieberg!





Av nj ja - 16 mars 2012 07:20

Hellu!

Slänger in ett snabbt inlägg eftersom jag ska dra till marieberg efter skolan med finaste Elin 

Den nya tjejen ska hälsa på i klassen idag!

Hon börjar nog nästa vecka.

Btw.

Vädret är skit idag typ 3 grader och mulet  

What ever nästa vecka blir nog bra =)

    

Min finis <3

Älskar dej!


Puss på er!  

Av nj ja - 15 mars 2012 14:19

Hej!

Har precis kommit hem!Vi kom tvåa i fotbollsturneringen.

Btw. Imorron så ska jag och Elin till marieberg som jag skrev förrut.

Fick tvåhundra av mamma och pappa. Tack!

 


Av nj ja - 15 mars 2012 08:07

Hej!

Taggad för fotbollsturneringen. Första matchen är halv tio. Matcherna är i tio minuter.

Skriver senare om vilken plats vi hamna på.

Har inte så mkt mer att skriva om.

Imorron efter skolan så ska jag och Elin dra iväg till marieberg.¨

Vi drar precis efter skolan så jag får försöka kasta in ett snabbt inlägg på morgonen  

   


Av nj ja - 14 mars 2012 16:47

Hej!

Orkar inte blogga så mkt idag.

Men det har inte hänt nåt särskilt. Imorron är det fotbollsturnering.

Men jag är skadad så jag ska inte spela så mkt.

Hur mår ni rå?

Jag ska träna på en sak. Säger tyvärr inte vad.

 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards