hej

Alla inlägg under maj 2012

Av nj ja - 13 maj 2012 09:50

Goodmorning!

Ska va med Wilma idag! Vi tänkte fota eftersom båda vi har en systemkamera!

Tar förmodligen med mig mitt stativ.

Men vakna nyss ska snart duscha sen byta om =)

Btw. Gillar ni min nya header?

Eller var den gamla bättre?


Bloggar senare!

ig

Foto av: Mig! <3

Av nj ja - 12 maj 2012 20:14

Hej!

Har haft jätte kul!

Badade jätte länge åt tacos och tävlade!

Fick minst tre kalsupar =)

Har ni tips på var man kan gö en ny header?

Skriv en kommentar!

 

Av nj ja - 12 maj 2012 14:18

Hellu!

Ska dra om cirka tio minuter på poolparty!

Har köpt present i karlskoga idag. Pappa köpte även ett stativ till mig!   

Lägger upp bilder sen.

Jag har även fått boken eld som är en fortsättning av cirkeln!

Den är asgrym!!!

 

Av nj ja - 11 maj 2012 07:17

Hej!

Fredag idag! Jippi!  

Ska hem till Elin idag för vi har disco! Ska bli roligt!

Och imorron ska jag på poolparty!

Men herrå för stunden!

Bild av: Mig!     

Av nj ja - 10 maj 2012 17:57

Hej!

Vi ska ha disco imorron! 

Ska va med Elin hos Elin och Martina ska kanske vara med.

Vi hade dom sista Np idag. Gick väl bra.

www.elinjanssons.bloggplatsen.se


;)


Foto av :Mig!  

Av nj ja - 9 maj 2012 15:37

Hellu!

Orkade inte blogga igår för jag var så trött!

Men vårfesten var väldigt kul fast det var vårat sista år.

Är jätte trött för jag har inte fått nån sömn inatt.

Men jag ska snart på träning. Det regnar och vi ska va ute och hoppa höjd.

Mattan är förmodligen blöt och då känns det som att hamna i en pool.

Men jag tänkte springa istället!

Herrå!

 

Av nj ja - 7 maj 2012 20:34

Hej!

Har varit på friidrott. Vi körde längd och sprang lite.

Det var så skönt eftersom jag inte har tränat på två veckor!

Imorron är det nationella prov i Engelska. Jag tror det kommer gå bra.

Det är oxå vårfest. Vi har hand om loppisen iår.'

Btw. Vi gör en dans i skolan till våran talangjakt som är nästa vecka.

Vi är snart klara med den!

Är överlycklig för det. Och det har varit kanonväder!

 

Av nj ja - 6 maj 2012 19:20

Hej!

Har sovit med Elin och vi har varit ute typ hela tiden.

Varit kul.

Men nu ska jag titta på film så tjarrå!

 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards