hej

Alla inlägg under november 2013

Av nj ja - 18 november 2013 09:36

Heej! :)

Måndag idag och jag ligger hemma i sängen och snörvlar :(

Visst jag är inte så sjuk jag skulle faktiskt kunnat gått till skolan idag

Men har inte sovit i natt 


Försöker sova men kan inte 

Åh så jobbigt!

Och sen är många arga på mig för att jag är sjuk...

Jag fattar inte? Jag har ju inte gjort nåt


Just nu lyssnar jag på musik och läser bloggar :)

Tryck bara på namnen så kommer ni till bloggarna :)

Bloggar jag läser :

Zara larsson

Vanessa Andersson

Ellen Tallberg 

Ctina Sunnegardh


Hihi älskar att läsa bloggar ^^



 

Av nj ja - 17 november 2013 10:44

Spanien 2012

Vill tillbaka!

Saknar solen, all nutella vi åt, vattnet och mest av allt saknar jag alla härliga människor!


       

Av nj ja - 17 november 2013 10:04

Hi :)

Jag har så sjukt ont i örat! Har sovit konstigt på det eller nåt..? Hahahaha

Iallafall....

Igår slog jag in paketen och jag har nyss tagit kort på allt jag köpte igår :)

Lägger upp dom sen!


Idag ska jag plugga och städa mitt rum och förmodligen ta ett bad :)

Fortfarande förkyld :(

Halsen är bättre men jag är hur snorig som hellst :S


 

Bild från förra månaden ^^

Av nj ja - 16 november 2013 22:41

Heeeeej :)
Har varit i Marieberg idag med Elin och mamma! :)
Köpt en massa julklappar och en behå :)
Kan ju inte lägga ut bild på julklapparna men kanske kommer upp nån på behån imorrn :)

Haft en dyng goig dag ^^

Av nj ja - 15 november 2013 18:42

Åh ni kan inte förstå hur lycklig jag är för att det är helg!
Har längtat så sjukt mycket efter att slappa
Fast har dock dyng ont i halsen...
Hoppas det är bättre imorrn :)

Men imorrn ska jag och Elin åka till Örebro och shoppa :)
Uppdaterar mer imorrn ^^

   

Haha sämsta kvaliten och inte redigerade

Bjuder jag på en sån här '' trevlig'' fredag :)


[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av nj ja - 15 november 2013 18:32

Av nj ja - 12 november 2013 17:37

Heej
Åh tisdag!
Ska bara slappna av ikväll :)
Skulle egentligen på skull men har sjukt ont i huvudet och magen så blev inget
Men det är skönt att få slappna av lite för har haft 2 svåra prov på raken nu :(

Imorrn blirre plugg, på torsdag blir det friidrott och på fredag vet jag inte :)

Av nj ja - 11 november 2013 16:29

Har såååå ont i magen! Dör!
Gråter :'(

Pluggar kemi kan inte
Har ont i magen
Jag är tjock
Jag vill ha min hund här nu
Och värst av allt
DET FINNS INGEN CHOKLAD I HELA HUSET

Tack för mig

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards