hej

Alla inlägg den 1 september 2013

Av nj ja - 1 september 2013 18:29

Jag
Nej men på riktigt vill inte dit imorrn haha
Dom kommer bli sjukt äcklade/arga för att jag kommer dit genomförkyld
Vill inte ens föreställa mig vad som händer om jag behöver nysa när hon står där med sina händer intryckta i min mun
Nej nu ska vi vara positiva och hoppas att jag mår bättre imorrn :)

Av nj ja - 1 september 2013 17:53

Heeej :)

Ska ju som sagt göra om mitt rum och har äntligen besämt hur det ska se ut :)

Ska börja måla om redan nu till veckan :)

Ska ha vita väggar också ska jag köpa en ny säng men innan jag har hittat en ny säng ska jag ha min bäddfotölj och sova på :3

Ska även skriva "everybody wants happiness nobody wants pain but you can't have a rainbow without a little rain" på en utav väggarna.

Som ni ser på bilden nedanför :)


   

Av nj ja - 1 september 2013 10:22

Hej :)
Tänkte skriva lite om vad som händer i mitt liv :)
Just nu är jag sjuk men tror dock att jag ska till skolan imorrn. Vi får se...
Ska även till tandläkarn imorrn.
Jätte kul när man är förkyld lixom :/
Ska även göra om i mitt rum :)
Måla om och rensa ut allt gammalt som jag inte vill ha.
Ska även byta säng :)
Ska nog börja nu till veckan (y)
Jag lägger in bilder på det när det är klart :)
Sjukt random bild men whatever

~

Av nj ja - 1 september 2013 09:21

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards