hej

Alla inlägg under januari 2014

Av nj ja - 11 januari 2014 14:19

 


Av nj ja - 11 januari 2014 14:15

Heej igen ;)

Haha blir några inlägg nu...

Men igår så åkte jag mamma och Martina till Örebro :)

Först tog jag navelpiercing (kommer upp bild snart)

Det gick väldigt snabbt och jag trodde det skulle göra jätte ont men det kändes knappt :)

Har dock ont idag...

Men efter det åkte vi till Marieberg och shoppa lite och åt på donken :)

Jag köpte två par linnen :)


 

Bästa Martina <3


 

Av nj ja - 11 januari 2014 14:05

Heej :)

Igår var det fredag och det är som vanligt skönt. 

Hade en vanlig skoldag och det gick la bra :)

Idag ska jag inte göra nåt.

Har ont i magen (naveln) vilket kanske inte är så konstigt ;)

Men ska nog typ bara ligga i sängen, sova och plugga engelska :)

Imorrn ska jag till kyrkan och förmodligen vara med några :)


 

Kajsa <3

Av nj ja - 8 januari 2014 18:57

       

Av nj ja - 6 januari 2014 15:11

Ska förklara vad som händer denna vecka :)

 

Tisdag: Ska va med Jennifer :)

 

Onsdag: Skolan börjar igen :( Förmodligen träning :)

 

Torsdag: Skola och Träning

 

Fredag: Skola. Sen åker jag, Martina och mamma in till örebro. För jag ska ta navelpiercing :D Sen ska vi gå lite på marieberg också :)

 

Lördag: Städa rummet...

 

Söndag: Soova

 

Av nj ja - 6 januari 2014 15:06

Hej

Idag är jag typ inlåst på mitt rum. Har ont i magen, känns som om jag har feber och är allmänt depp.

Men helgen har varit fantastisk!

Hela gänget är så sjukt sköna och jag älskar dom verkligen

   

Av nj ja - 4 januari 2014 08:12

Heej
Är på Bosön nu :)
Kom igår runt 3 och vi körde ett pass klockan 4
Det var höjd och längdhopp men jag fick ont i foten så jag cyklade istället
Och det var såklart kul :)
Idag ska vi köra 2 pass och den första börjar klockan 10
Då ska jag cykla igen och köra lite intervaller :)

Av nj ja - 2 januari 2014 15:39

Hej :)

Idag är jag bara hemma och gör absolut ingenting! :)

Imorrn åker jag till Bosön med bästa gänget!

Haha sjukt kul kommer vi ha :)

Kommer självklart upp bilder och ska försöka uppdatera under helgen men blir svårt eftersom vi ska träna och grejer.

Men när dom andra badar kan jag nog uppdatera. Eftersom jag inte ska bada  


 

Bilder från igår :)

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards