hej

Alla inlägg under april 2012

Av nj ja - 24 april 2012 16:18

Hej! Idag är det tisdag och det har varit jävligt varmt!

Imorron får vi lite sovmorgon för vi ska upp till råbäck.

Det är det vi har gjost idag. Vi har fixat uppe vid råbäck.

Har inte så mkt att blogga om så bye bye!

   


Av nj ja - 23 april 2012 19:46

Hej hej!

Har varit med Elin  hela dan.

Vi ahr fotat med våra nya systemkameror! Dom är asbra.

www.elinjanssons.bloggplatsen.se


Ingen av bilderna är redigerade heller!

Men det är ju inga bilder på mig eftersom Elin har dom i sin kamera.

Men jag lägger upp dom när jag får dom!


                                   

Av nj ja - 22 april 2012 20:47

Hej Hej!

Har haft en toppen helg och dag!

Vi shoppa men jag hitta inte klänningen så jag ska köpa den vita! :)

Lite bilder :)

       

Av nj ja - 22 april 2012 12:17

Hej!

Ska snart dra till Karlstad.

Klädseln ser ni nedanför och några fler bilder.

Lyssnar på One direction!                  

Av nj ja - 22 april 2012 08:49

Hej!

Nu är det söndag och vi ska till Karlstad runt 12. 

Vi ska shoppa jag kanske lägger upp bilder på vad jag handlade senare.

Och vi ska på kalas hos min brorsa. Fast det är hans tjej som har fyllt år.

Herrå!

 

Av nj ja - 21 april 2012 20:49

Hej!

Kollar på Kvällen är din just nu men jag har fotat hela dan.

Kameran är asbra! Och jag älskar den 

Lägger bara upp några av bilderna men lägger kanske upp fler imorron.

Fast imorron ska jag ju till Karlstad för Melinda fyller år och vi ska shoppa.

Men lägger upp vad jag köpte då.

             

Av nj ja - 21 april 2012 08:29

Hej!

Är kär i min nya kamera! Skulle ju köpa en Canon men den var såklart slut.

Men den jag köpte är ännu bättre! Och touchskärm (stavning)

Nu ska jag fota. Kanske lägger upp bilderna senare (om jag listar ut hur man gör :$)

 

Av nj ja - 20 april 2012 16:43

Hej!

Är den gladaste personen i världen!

Nu ska vi åka och köpa en systemkamera!

Jag älskar er mamma och pappa!!!!

 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards