hej

Alla inlägg under april 2012

Av nj ja - 20 april 2012 15:35

Hej!

Fan vad gött med fredag! Men drog mig i morse och skrapa upp knäet  

Det gjorde inte så ont men nu görre det.

Kollar på min kamera som jag ska köpa om ett tag.

Den heter Canon EOS 1100D

Nu ska jag dansa så tjarrå!

Ps. Alla bilder jag lägger upp på bloggen har jag tagit förrutom dagensinspiration och så.

   

Av nj ja - 19 april 2012 14:48

Hej!

Imorse blev jag på bra humör för jag hade skickat in några av mina kort till tidningen och imorse när jag kollade så var min ena bild med! Blev såklart jätteglad.

Haft en jättebra dag och imorron är det fredag. 

På söndag ska vi till Karlstad och då ska jag handla nya kläder på nätet.

Och jag ska kolla efter klänningen. Jag ska köpa den blå men om den inte finns i min storlek så tar jag den vita.

Och imorron kommer Lennart (vallas rektor) och ska typ prata språkval,elevensval och nåt mer.

Snart ska jag på träning!

Tjarrå!

 

Av nj ja - 18 april 2012 15:37

Hej!

Den där klänningen jag visa igår är slut i min storlek.

Men på söndag ska vi till stan och då ska jag kolla om den finns där.

Men om den inte finns så ska jag ha en likadan fast i en annan färg.

   eller:

 

Hm?

Av nj ja - 17 april 2012 14:57

Hejhej!

Kolalr lite på kläder på nätet.

Har ett mål att köpa min systemkamera innan skolavslutningen! Hoppas jag klarar det.

Jag har hittat en söt klänning som jag nog ska köpa. 

Jag gillar inte egentligen klänningar för jag trivs inte i dom. Men vissa trivs jag i. 

Det är därför jag bara har en klänning. Och den jag tänkte köpa är typ som den andra. Asså bekväm.

Men jag har hamnat i ett litet dilemma. Ska jag ha shorts och ett linne på skolavslutningen eller den här klänningen:

Snälla kommentera och hjälp mig!

Herrå!


Av nj ja - 16 april 2012 14:39

Hej!

Nu är det måndag igen!

Och på fredag kommer vallas rektor och hälsar på.

Jag ska nog ta tyska i sjuan. 

Btw. Jag hade ju tänkt att köpa en system kamera

   

Ingen bra bild då men men. Den kostar 3500 kr.





Av nj ja - 15 april 2012 13:28

Hej!

Nu är det söndag och det betyder att det är skola imorron!

Tråkigt. 

Jag har kollat på en system kamera som jag kommer kunna köpa i typ Juni.

Super lycklig för det!

Bloggar senare!

 

Av nj ja - 14 april 2012 17:18

Hej!

Har nyss kollat på Dear John. Den var väl bra.

Och Wilma har precis gått hem.

Btw. Ikväll så ska vi grilla för första gången i år! Mums!

Wilma och jag har fotat så här är bilderna

                 

Av nj ja - 13 april 2012 16:40

Hej!

Är med wilma och vi har nyss varit ute och fotat.

Elin var inte i skolan idag för hon har fått en spik i foten. Ajaj

           

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards