hej

Alla inlägg under januari 2012

Av nj ja - 16 januari 2012 07:21

Hej!

Jag slänger in ett kort inlägg innan jag drar till skolan =)

Idag är det måndag och vi har idrott och jag har friidrott.

Vi får läxor idag oxå  

Jag bloggar mer sen.

Ha Det Gött! 

Av nj ja - 15 januari 2012 09:42

Hellu!

Idag blir det att va med bästa Wilma!

Mina katter väckte mig och jag kunde inte somna om.

Ska snart duscha sen klä på mig.

Håller på att äta frukost nu.

Jag la aldrig upp några bilder på Alex men han har dom på sin blogg.

Det snöar

Men jag vill att det ska vara sommar och sol   

Jag hoppas att det blir en varm sommar.

Förra sommaren så var det typ 10 dagar som var riktigt varma ( 20-28 grader)

HejDå!

Av nj ja - 14 januari 2012 21:52

Halloj!

På gott humör av någon anledning.

Fast jag brukar ofta vara glad.

Tror jag   

Imorgon ska jag vara med min bästa bästis Wilma!

Älskar dej!

Hahahaha

HejDå!



PS. Köpa häst...

MANGE BJUDER!

Av nj ja - 14 januari 2012 16:18

Tja.

Nu har jag och mamma varit och handlat.

Vi köpte mat och sånt.

Jag fick en gurka mums!

Alex har kommit hem ifrån ridningen.

Jag kanske lägger upp bilder sen.

Just nu lyssnar jag på musik.

Här kommer den låten som har fastnat på min hjärna och i mitt hjärta <3

Av nj ja - 14 januari 2012 11:31

Hej!

Idag är det lördag!

Jag tror att jag bara ska slappa idag   

Vad tyckte ni om filmen?

Snälla kan ni kommentera mera?

Det är så kul när man får många kommentarer.

Idag ska min bror Alex rida.

Jag kanske lägger ut bilder senare om jag får för honom =)

HejDå!

Av nj ja - 13 januari 2012 18:38

Hallå!

Här är våran film.

(Alla vi dör   )


 

Av nj ja - 13 januari 2012 17:53

Hellu!

Nu har jag kommit hem.

Vi gjorde en fredag den 13:de film.

Den vart lite overklig men rolig.

Jag lägger upp den senare för det är Elin som har den på sin dator och hon måste skicka den till mig men hon är inte inne just nu.

När jag gick till Elin så fick jag syn på en sak.

Det byggs om nere vid valla så dom har typ gjort ett hål i marken.

Och för att man ska kunna gå över så har dom lagt brädor där på.

Och emellan brädorna hade nån stoppat ett par stövlar.

Först så trodde jag att det var en riktig människa som hängde där.

Så jag vart as rädd.

Men sen så såg jag att det bara var stövlar.

Här kommer lite bilder som jag tog =)

    

Bloggar snart och lägger upp filmen =)

HejDå!

Av nj ja - 13 januari 2012 14:27

Hej.

Idag är det fredagen den trettonde.

Det har väll gått bra.

Dagen började med att jag försov míg men pappa var snäll och skjutsade mig till skolan så jag kom i tid.

Sen när jag kom hem så tappade jag jackan och då plockade jag upp den såklart.

Men då så slog jag i huvudet i typ världens vassaste bord kant.

Jag har ätit och snart ska jag dra till skolan igen.

För jag,Emelie,Kajsa, Jennifer och Elin ska göra en film.

Vi tycker om att göra filmer 

Så jag ska dra snart.

Men ha det bra så länge! 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards