hej

Alla inlägg under januari 2012

Av nj ja - 7 januari 2012 19:22

Hello där!

Här är filmen som jag och Elin gjorde!
  Kolla gärna men skratta inte ihjäl er!

Och skratta inte för Elins efterblivenhet.

Av nj ja - 7 januari 2012 12:40

Hej!

Är med världens bästa Elin!

Vi skriver manus till en liten film.

Jag lägger upp den här senare.

Den liknar den som Wilma och jag gjorde.

Fast med lite fler personer.

Och det finns inga knivar i den här filmen =)

HejDå!

Av nj ja - 6 januari 2012 17:09

Tja!

Har tagit ett långt bad.

Jag målade väggarna där nere nyss.

Det vart jätte bra.

Jag vet inte vad jag ska göra nu.

Det blir faitas ikväll.

Vi har inte ätit det på länge!

Det är så gott  

HejDå!

Av nj ja - 6 januari 2012 14:47

Hallå!

Har gjort en ny header nu.

Vad tycker ni?

Kommentera vad ni tycker.

För jag vill ha eran åsikt.


TjaDå!

Av nj ja - 6 januari 2012 12:16

Hello!

Har precis varit ute på en lång promenad med hunden.

Det är svinkallt ute.

Här är dagens låt!

Av nj ja - 6 januari 2012 10:45

God Morgon!

Har klätt på mig och ätit frukost.

Känner mig glad idag.

Det funka faktiskt det där med lapparna.

Fast jag vet inte om det funkar för alla men det funkade för mig.

Vi håller på att göra om på nedervåningen.

Vi kanske ska börja måla idag.

Pappa håller på att slipa väggarna.

Ha en fortsatt bra dag!   

Av nj ja - 5 januari 2012 21:50

Hello!

Vart på lite dåligt humör.

(Vill inte säga varför)

Men för att bli glad igen så använder jag en egen metod.

Jag skriver uppmuntringslappar.

Så när jag blir arg eller ledsen så drar jag bara någon av lapparna.

Jag hoppas att det funkar.  

HejDå!

Av nj ja - 5 januari 2012 17:27

Hallå!

Jag bjuder på några bilder ifrån tisdags när jag var med Tyra.

Jag ska passa på att tipsa om hennes blogg oxå:

www.tyra99.devote.se

  

Tyra och Jag =)

Var bara tvungen!

    

Jag =)

Lite suddig men men...

HejDå!


TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards