hej

Alla inlägg under januari 2012

Av nj ja - 12 januari 2012 19:37

Hej!

Har tränat nu.

Det var skönt och kul.

För det var länge sen jag tränade men nu ska jag sätta igång igen.

Jag har tagit en varm dusch och nu ska jag äte kladdkaka som jag gjorde igår.

Jag ska kolla på mäster kocken sen.

Nu bjuder jag på en liten bild =)

 

Av nj ja - 12 januari 2012 15:36

Hellu!

Igår bakade jag kladdkaka.

Det var jätte gott!

Om ungefär en timme så ska jag på träning.

Vi är i Nobelhallen idag.

Så det kommer att vara jätte kallt.

Hoppas att vi ska göra något kul.

Nu ska jag gå och äta!

HejDå!

Av nj ja - 11 januari 2012 16:17

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat så bra på sistone.

Men jag är så trött och så.

Idag så är det precis ett år sen farmor dog   

Nu ska jag nog kolla på Top Model

Så hejdå!

Av nj ja - 10 januari 2012 18:08

Hello!

Jag Elin,Emelie och Kajsa var med i tidningen igår.

Så här såg vi ut på julgransplundringen:  

Det är bilden ifrån tidningen.

Herrå!

Av nj ja - 10 januari 2012 16:20

Hej.

Är med Elin.

Vi har bakat chokladbollar :D

Jag lägger ut en bild sen.

Nu ska vi kolla på film (Super 8)

Och vi ska äta chokladbollarna!

HejDå*

Av nj ja - 9 januari 2012 09:46

Hello!

Idag ska jag kanske vara med Elin,Emelie och Kajsa.

Vi hade tänkt att göra en liten film.

Jag är inte säker på om jag lägger upp den.

Det kanske blir lite pinsamt.

Jag har nyss duschat.

Det gick ju sådär eftersom jag är så bra  så råkade jag

spruta in shampoo i ögat på mig själv.

Så det svider as mycket.

Men det går nog över hoppas jag.

Hej Då!  

Av nj ja - 8 januari 2012 17:40

Hej!

Har varit på julgransplundring med Elin,Emelie och Kajsa.

Vi satt bakom fiskedammen.

Men sakerna tog slut så vi fick stänga.

Kajsa började att blöda näsblod oxå.

Här är lite bilder:             

Det är Kajsa utan mössa Emelie med tomteluva och Elin med mössa.

Jag har den blåa mössan  

Jag ska va med Elin,Kajsa och Emelie imorgon oxå!

Ha Det Gött!

Av nj ja - 8 januari 2012 09:50

Hallå!

Vad tyckte ni om Elins och min film?

Det har snöat inatt.   

Jag vill ju åka skateboard!

Eller inlines.

Fast jag vill åka skateboard mest.

Men nu är det snö!

Och när snön smälter så är det ändå en massa grus på gatorna!   

Jag ska till Elin sen så jag kanske inte bloggar då.

Hej Då!  

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards