hej

Alla inlägg under februari 2012

Av nj ja - 26 februari 2012 10:55

Så har fixat ny header nu.

Vad tycker ni?

Just nu sitter jag och lyssnar på musik.

Det är soligt idag igen!   

Mamma kommer hem ifrån stockholm idag.

Då får jag mina kläder som jag har köpt av Emma  

Jag hoppas att ni har varit inne på hennes blogg och kollat =)

HejDå!

   

Bild av miiig!

Av nj ja - 25 februari 2012 19:19

Hej!

Har nyss snackat med min underbara kusin Emma  

Hon har oxå en blogg där hon säljer jättefina kläder jättebilligt!

Så jag ska köpa några av kläderna =)

Här är adressen:

 http://sotastt.blogg.se/2012/february/lagger-upp-bloppisen-igen.html#comment


Ha det gött!

 

Bild av finaste Elin!


Av nj ja - 25 februari 2012 14:47

Hej!

Har as tråkigt men ändå skönt att bara chilla lite  

Åtta plusgrader hemma hos mig!

Det börjar bli vår!

Saknar sommaren asmycket!

   

Av nj ja - 25 februari 2012 10:41

Hej!

Orkade inte blogga när jag kom hem igår

Men det var jätte kul!

Jag dansade till varenda låt   

 

Hehe <3

 

Av nj ja - 24 februari 2012 14:26

Hejsan!

Nu har Kajsa kommit!  

Vi vill göra oss iordning redan nu men det är långt kvar innan discot börjar.

HejDå!

Jag som liten    =)

Av nj ja - 24 februari 2012 12:46

Hej!

Är hos Elin just nu.

Vi väntar på att Kajsa ska komma men hon kommer ca klockan 2.

Vi ska på disco ikväll och som jag redan har skrivit ska vi vara klädda som hippies!

 

   

Av nj ja - 23 februari 2012 17:24

Hej!

Har kommit hem ifrån Elin nu.

Vi var på skolan istället och tog kort.

Vi fick typ damp och gick fram och tillbaka hela tiden.

Och det var några där så dom måste ha tyckt att vi var idioter.

Imorgon ska jag va med Elin och Kajsa hos Elin.

För vi ska gå på disco i parkskolans aula.

Det ska bli kul och vi ska va klädda som hippies!

Lägger ut bilder imorron.

Här är några bilder:

     

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards