hej

Alla inlägg under februari 2012

Av nj ja - 5 februari 2012 10:27

Hellu!

Hur mår ni?

Själv mår jag bra.

Vet inte vad jag ska gö idag,

Skola imorron.

Men jag måste gå HejDå!

Av nj ja - 4 februari 2012 15:16

Hej!

Ska snart beställa pizza!

Mums!  

Lägger upp bilder sen på pizzan och kanske nån på mig.

Vad tycker ni om min blogg?

Jag vill ha eran åsikt.

HejDå!

Av nj ja - 4 februari 2012 13:53

Hej!

Den här dagen har gått segare än nånsin

Och klockan är bara två!

Några tips på vad man ska göra?

Kanske fota...

Vet inte.

Dagens Outfit:


 


Av nj ja - 4 februari 2012 11:04

Hellu!

Ska snart duscha och sen klä på mig.

Mamma ska köpa båda pyjamasarna    

Hon ska nog göra det på måndag!

Skönt med helg!

Men nu måste jag gå och duscha!

Ses sen!





Av nj ja - 4 februari 2012 09:47

Hej!

Nyvaken 'typ'

Eller jag har legat i sängen i typ två timmar.

Jag har fixat lite med pyjamaspartyt som jag ska ha om två veckor.

Det kanske är långt kvar men jag vill vara klar i god tid så jag slipper göra allt i sista minuten.

Mamma ska köpa en ny pyjamas till mig:

   

Det är pyjamasarna jag vill ha.

Mamma ska köpa dom.

Hoppas hon köper båda  

Här är en nytagen bild på en trött tjej ;)

 

Av nj ja - 3 februari 2012 13:52

Hej!

Filmen var väll bra.

Just nu håller jag på att tänka.

Asså till pyjamaspartyt.

Några tips?

HejDå!




Av nj ja - 2 februari 2012 16:59

Hej!

Imorgon ska vi titta på film i skolan.

Vi ska titta på Pirates of the Caribien.

Det ska bli kul!

Jag har köpt en cola och en chokladkaka  

Mums!

Vi fick glass i skolan oxå.

För Marcus fyller år    

Av nj ja - 1 februari 2012 20:03

  Hej!

Min dator är fortfarande inne på lagning och Alex har pluggat på datan,

Så det är därför jag inte har bloggat så mycket idag.

Men förlåt.

Jag har bestämt mig för att ha ett pyjamasparty.

Mina kompisar som läser detta och inte blir bjudna:

Ta inte åt er jag bjuder bara fyra styckna jag kanske väljer er nästa gång 

   

HejDå! 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards