hej

Alla inlägg under februari 2012

Av nj ja - 18 februari 2012 11:31

   

Inte redigerade!

Redigerade!

   


Av nj ja - 18 februari 2012 08:32

Hej!

Har precis vaknat.

Sitter bara vid datan och chillar  

Min hund Pepsi är sjuk idag.

Stackarn =(

Bloggar senare

   

Av nj ja - 17 februari 2012 21:21

As god!

 

Av nj ja - 17 februari 2012 20:03

Hej!

Imorron är det pyjamasparty!

Ska bli grymt kul   

Det kommer en Massa bilder.

Kanske lägger upp dom på söndag.

Men jag lovar det kommer MÅNGA bilder!

HejDå!

Av nj ja - 17 februari 2012 19:01

  Hej!

Har kommit hem ifrån Elin nu!

Vi åkte spark till henne och det var inte så bra sparkväder så vi ramla typ hela tiden och så tog

det cirka en timme att åka till henne

Vi tippa över och då höll vi på att dö av skratt!

Hahahaha

HejDå!

 

Hahaha dör!

Det är Elin! <3

Av nj ja - 17 februari 2012 10:11

Hej!

Idag ska jag ju fixa till pyjamaspartyt men jag behövde verkligen hjälp.

Så jag pratade med Elin fast hon skulle egentligen vara med Jennifer idag.

Men jag bahöver verkligen hjälp så Elin var så snäll och sa ja.

Tack för att du hjälper mig   

Vi ska gå och handla och så måste vi städa i Alex rum.

För det är där vi ska va.

Jag har precis duschat och snart ska jag gå och möta Elin.

Efter det får vi börja jobba   

Bye bye

Av nj ja - 17 februari 2012 08:36

Good morning!

Vakna ganska tidigt även om vi är lediga idag.

För jag är inte riktigt frisk men jag mår nog bättre sen.

Vad ska ni göra idag då?

Jag och pappa ska fixa iordning sängarna för imorgon.

Och sen ska jag gå och handla lite godis och så för pyjamaspartyt imorron    

Här är en bild som jag tog för ett tag sen

 

Av nj ja - 16 februari 2012 19:47

Hej!

Dagen har sett ut såhär:

Varit i skolan och åkt skridskor =)

Varit på föräldrar möte.

Just nu äter jag semla och kollar in olika bloggar.

Du kan oxå tipsa om en bra blogg :)

Dagens outfit ser ni här nedan

 

TONÅRSLIV

   

Lika förvirrad som alla andra.

~Silence is better than bullshit~

Sök i bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kategorier

Om mig :)

Jag är en tjej född 1999 :)

Intresserad av friidrott, foto och andra roliga grejer

Är inte särlskilt snabb i tänkandet men livet rullar på ändå

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards